top of page
side-view-line-call-centre-employees-are-working_edited_edited.jpg

ISO 18295

Bu belge, çağrı merkezlerinin gereksinimlerini kapsayan uluslararası bir standarttır ve hem iç hem de dış kaynaklı çağrı merkezleri için uygundur. Tüketicilerin telefonla aradığı müşteri iletişim merkezleriyle ilgili şikayetlerin ortadan kaldırılması için belgelendirme hizmetine başvurulduğunda, bu standart müşterilerin memnuniyetini artırır.

Avrupa Standardizasyon Komitesi (CEN) tarafından yayınlanan “TS EN 15838 Müşteri İlişkileri Merkezleri – Hizmetin Yerine Getirilmesi için Kurallar Standardı” yerine geçen ISO 18295-1 ve ISO 18295-2 standartları, çağrı merkezlerinin hizmetleri ile ilgili kriterleri uluslararası standartlara bağlar.

Burada belirtilen standartlar, hizmetin teknik şartlarını tamamlar ve bu şartların uygulanmasını sağlar. Bu standartlara uymak, hizmetin kalitesini arttırmaya yardımcı olur ve müşteri memnuniyetini sağlamak için önemlidir.

iso-18295-12017-150x150.png

© 2023 by KaliteLog

Proudly created by DalaiKoala

bottom of page