EN 15838 ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİM SİSTEMİ
- Ceren Kızıltan
- 7 Nis 2023
- 1 dakikada okunur
EN 15838, Müşteri İletişim Merkezleri için hizmet sunum şartlarını açıklayan bir Avrupa standardıdır. Standart, 5 Ekim 2009 tarihinde CEN tarafından onaylanmıştır. Standart, Avrupa'daki birçok ülkede kendi ulusal kuruluşları aracılığıyla uygulanmaktadır.

Müşteri beklentilerini karşılamak amacıyla tasarlanmış tamamen müşteri odaklı en iyi uygulamaları sağlar. Müşteri ve Müşteri Hizmetleri arasındaki temas noktasında performans kalitesini karşılamak üzere tasarlanmış bir standart özelliği taşır.
EN 15838 standardı iyi bir iş performansı sağlar ve müşteri memnuniyetini arttırmaktadır.
EN 15838 Çağrı Merkezi Standardı Faydaları
Müşterileri İçin;
Müşteri iletişim kalitesinde iyileşme
Müşteri merkezi iletişiminde hizmet kalitesinde şikayetlerin azalması,
Çağrı Merkezi Sektörü İçin;
Proseyonellik sağlar
Pazarlama avantajı sağlar
Comments